Onsdag

Sjuk idag me :/
Så ikväll blire inget jobb på Crearome,
skönt men man vill ju hjälpa laget lix..
Aja är man sjuk så är man.
Ska iaf in till stan sen för jag måste gå imorgon,
kan inte missa mer nu.
Och så ska jag ju ta den där äckliga sprutan -.-
Föresten så ska mamma å jag in på OnOff också.
Hoppas kunna köpa Guitar Hero World Tour om de finns hemma :)
Brorsan å jag ska dela på priset och ge de till oss själva i julklapp haha.

Just nu sitter jag å lyssnar på musik,
har lånat lillebrors headset som är 10ggr bättre än mitt ;D
Hade han vatt hemma skulle han lackat sönder,
men tur att han är i skolan (;

Nu ska jag fixa något att käka.
Inte för jag är hungrig, men man måste ju äta.

Have a nice day!

Pussar J


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0