Julafton

Äntligen är den här, julafton!
Dock så ser det inte så juligt ut ute, ingen snö, bara massa grönt..
Fast det kom faktiskt liite snö nyss och så är det ju minus grader och
frostigt ute så det är iallafall inte helt grönt (:
Jag har fått en massa "god jul"-meddelanden ända sen kl 12 inatt haha.
Tur att man har gratis sms så man kan svara på alla :)

Vid kl 13 idag så ska vi till farmor och börja julfirandet där, vi äter kollar
på Kalle Anka, öppnar paket och har allmänt trevligt.
Sen runt 17 nångång bär det vidare till morfar, där äts det mat ännu en
gång, mer paketöppning och massa mera mys.
Det är mke mer folk hos morfar för vi har inga kusiner på pappas sida,
så där är det lite roligare att vara.

Jag vet att jag inte kommer få sådär jätte mke paket, har bara önskat mej pengar.
Det behövs verkligen för jag ligger back, har inte betalat min iPod tex (;

Nu ska jag gå och fixa till mej lite, jag har inte ens klätt på mej ordentligt, sitter i
mjukisbyxor å t-shirt, det är skönt men ingen man har på sig på julafton :P

Hoppas ni får en underbar jul! :*

Puzz


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0