ge mej jullov !

En helg som jag trodde skulle bli skit trist blev istället jättebra!
Fredagen var ju dock liite smått ensam, men på lördagen kom Mickis till mig :*
Vi kollade på massa gamla foton och filmer *minnen* och herregud säger jag bara!
Hon sov sen över hos mej så idag slappade vi mest, spelade gh och åkte lite
4-hjuling ( Mickis kör som en jävla dåre!;o )
Tack för att du räddade min helg! :* På din födelsedag och allt ;)

Sitter nu och messar med Moa som har vatt i Stockholm me Amanda,
liite avis är man ju allt! haha
Men vi har iaf planerat att typ vi ska dra dit nån gång, bo hos
Lennart å Marianne, åka ålandsbåt å slösa fett mke pengar! ;D

Fast Moa vill till Norge och jag till Danmark så vi får kanske åka på semester
dit också, men de är helt okej för mej! Komma bort är bra, rensa tankarna behövs!
Omg, vad skulle jag göra utan Moa? :')

Imorgon äre skola, och jag längtar inte.. Jullov snart dock! :D

Missa inte Wallander - Jokern vid nio!

Kyss å en massa annat!  :*


Postat av: Anonym

Och vad skulle jag göra utan dig då?:*

Jag vill åka NU! Det skulle vara helt jävla underbart vet du det!<3

2008-12-08 @ 17:44:37

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0