Fotboll

Denna dag började bajs, orkade verkligen inte gå upp ur sängen!
Men till slut pallrade jag mej upp för att käka frulle å glo på tv.
Sen fick de bli en massa onödig tid framför datorn + fix me iPoden.
Vid typ 2 kom Moa å dom och hämtade mej och så bar det av till Kisa
där det skulle spelas fotboll.
Det var faktiskt grymt kul! Mitt lag vann 2 av 4 matcher om jag minns rätt.
Jag kom hem typ innan 8 nån gång, då blev det mat och dator, så nu sitter
jag här och gör ingenting igen. Konstigt att mina dagar alltid börjar och
slutar framför datorn haha, What a life I have!

Pussis:*



I Don't Know Why I Need You So

Postat av: Jack

sv : Tack :D Skönt att vara tbx :D

2008-12-28 @ 21:43:53
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0