dålig update ,

Okej, här var det fett dålig uppdatering :/
Meh jag har faktiskt inte haft tid hihi, ska
dock ta mej lite tid nu.

Börjar med julafton som var jätte bra.
Jag fick mest pengar, vilket var väntat
men även en del kläder :)

Dagen efter julafton så var jag med Moa,
vi var tvungna att fixa lite grejer och sen så
sov jag över hos henne, vi kollade på Björn
Gustafsson, och var ute en hel del (a)
Dagen därpå skulle jag egentligen åkt på
bandy med Mickis, men jag dissade henne
och stannade hemma me Moa *taskigt* och
de var tyvärr en liten miss :/ Men vi hade iaf kul
med Guitar Hero World Tour, Jag ägde på
trummor (A) och så Phille å Moa på gitarr, Moa
på sång ett tag också, snacka om proffs! :D
På kvällen sen så gick vi me Phille en sväng upp
i skogen, snacka om läskigt! Vi hann inte upp till
jaktstugan innan Phille å jag ville gå tillbaka hehe.
På vägen tillbaka träffade vi på Simon och dom så
vi drog med dom en sväng. Sen skjutsa Simon hem
oss och vi gick bort till Per å Veronica fikade lite och
sen hem igen :P Självklart sov hon över hos mej :D
Och så till denna dag, vi gick promenad, fikade hos
Moas mormor och morfar och så fixade vi en massa
musik. Bra helg! (:



I Just Wan't You To Know that i like you a lot (a'

Allt som saknas är en nyckel, eller vad säger du Moa? ^^

Postat av: Moa

myyyys helg:*



och det där om nyckeln löser sig nog (som jag alltid säger du vet) han kanske kommer snart igen;P

2008-12-27 @ 19:26:57

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0