Sjätte juli

Igår jobbade jag som sagt var och efter det handlade jag och Daniel på Maxi. Tanken vara att vi sedan skulle laga lite mat ihop men det blev ändrade planer! Vi blev istället bjudna på mat hos Vickan och Danne 😊 Supergott var det! Efter maten skulle Danne hjälpa oss med listerna i lägenheten och det slutade med att vi alla fikade hos oss på kaffe, bullar och munkar. Finns det hjärterum så finns det stjärterum 🙈

Grabbarna skulle såklart åka med oss, tur vi har fått bilkuddar som vi kan ha i bilen 😍

Idag är jag ledig och det är så fruktansvärt skönt! Behövde ha en dag hemma för att vila upp mig lite. Har iaf hunnit med att både göra majonnäs samt rullat köttbullar och dammsugit hela lägenheten. Daniel kommer hem kl. 17 och då far vi till Stenserum en sväng för att äta och hämta Antons fiddy som Daniel köpt. Fram tills dess ska jag njuta av ledigheten med en bra bok och ett par avsnitt vampire diaries 👌🏼



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0