Veckan som gått

Denna vecka har varit helt annorlunda än vanligt men den har ändå varit väldigt bra. Vi har haft en jobbvecka med magsjuka barn och personal så jag har jobbat över och varit rött trött. Däremot så har jag också hunnit med massa kul! I tisdags träffade jag Ida Loo en sväng och sen var jag hos Emelie innan även Daniel kom. På onsdagen hade vi lucia på jobbet och sen var jag på AW med Lovisa och Mimmi. Toppentrevligt var det!! 
(null)

(null)

I fredags jobbade jag bara till kl 12 så Josefin hämtade då upp mig, vi åkte ner på stan och mötte upp Ida för en lunchdejt. Vi hann också med en sväng på marknaden i Stadsparken. 

Lördagen var helt fullspäckad med både en tur till Stenserum, julbord och sedan lite "efterfest" på Flädervägen. En jättebra kväll! Jag som var supertrött efter maten kom igång igen och hade det supertrevligt med alla ☺️ 
(null)

Såhär mycket folk som jag träffat på sistone har jag nog inte gjort på väldigt länge haha. Det är så skönt att jag orkar mer nu igen! Förra helgen när vi firade Frida lyckades jag ju till och med vara ute till kl halv två.

Idag tog vi sovmorgon innan Martin kom förbi. Sedan dök hela Flädervägsgänget upp så vi fikade ihop. När de andra åkt hem stannade Martin kvar och hjälpte oss med att fixa granen så snart ska den kläs! Vickan, Vilgot och Mats kom också förbli lite senare för att baka julgodis. Så himla mysigt! Jag älskar att vi gör så mycket ihop med våra familjer 💕

Nu har iaf alla åkt hem igen och vi ska snart äta innan vi laddar om för en 4-dagars jobbvecka.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0