Tjugoförsta september

Idag har jag sovmorgon och ändå kan jag inte sova längre än till kl 7 typ 😅 Kan ju iofs bero på att jag somna kl 22 igår haha. Var så trött efter att ha gått upp tidigt två dagar och så pluggat på det med. Annars var gårdagen mycket bra, hann med massa! Började med en B-tur på TB, sen lite plugg i skolan och lagom till lunch cyklade jag till TB för att prata med Linnea som jag inte träffat på länge. Blev kvar i två timmar (!) innan jag mötte upp mamma. Vi var och fixade nya däck till bilen och fikade ihop. Sedan plockade Mickis upp mig och vi for ner på stan en snabbis för att gå på vernissage. En bra utställning som alla borde gå och se. Avslutade kvällen med fotbollsträning också. Fullt upp! 😁

Idag blir det lite lugnare, ska pilla lite i C-uppsatsen innan jag skickar den till min handledare och ikväll ska jag jobba med två pärlor ☺️



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0