Tjugoåttonde september

Idag skulle jag ha pluggat hela dagen men det slutade med att jag endast pluggade i en timme haha. Skickade iaf in lite intervjufrågor till min handledare och ska kika vidare på dem imorgon. Istället styrde jag bilen bort till Emelie för kaffe och ärendeuträttning haha 😅 Hämtade ut paket, var på Elgiganten och svängde förbi fritids en stund för mer kaffe. Vi var också och handlade innan jag styrde hemåt igen. När jag varit hemma en stund åkte jag bort till TB för att snacka skit och sen mötte jag upp G och F i brottarhallen. Kikade lite på deras träning och pratade. Har inte träffat G på länge då han bor i Stockholm så det var kul att se honom ☺️


Postat av: Johanna

Åh, jag saknar c-uppsatsen! Det roligaste arbetet under hela utbildningen.

Vad har du för ämne?

Svar: Nej fy, hur kan du göra det? 😇 Jag skriver om hur barn kommunicerar matematik i förskolan typ ☺️
Josefin Johansson

2016-10-02 @ 23:00:31
URL: http://johannahuhtala.blogg.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0