Sjuttonde september

Helg igen och för en gångs skull är jag ledig. Jag är dock väldigt dålig på att vara ledig, vill jobba! Var en sväng på TB förut för att hämta banankartonger, blev så sugen på att stanna kvar haha.. 😅 Idag har jag fått jättemycket packat iaf. Om två veckor är det inflytt så det gäller att börja ordentligt nu om jag ska hinna.
Annars ligger mycket fokus på C-uppsatsen nu, usch så tråkigt det är! Försöker sitta lite varje dag men det är svårt att motivera sig. Ligger i fas iaf men skulle vilja ligga lite före hela tiden för att slippa bli stressad. När jag inte pluggar eller jobbar så försöker jag träna lite fotboll och umgås. Det är inte så lätt att få ihop livet just nu dock. Men jag trivs bra med mina kollegor fortfarande som tur är haha, skönt att kunna prata med dem också ☺️

Idag var Jesper och jag en sväng på stan, fick hem fyra nya plagg till garderoben 😊 Gina har så mycket höstfint just nu!! Nu är det dock köpstopp fram tills flytten så jag har råd med min nya säng som beställdes i tisdags 👌🏼

Tog en sväng till Gamleby och fick hälsa på Milton
Ljusparty
Ibland är vi trötta på jobbet haha!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0