Sjunde oktober

Äntligen är praktiken igång! Började i onsdags och det var så härligt att vara tillbaka med både barn och personal. Det finns några barn som är inskolade efter sommaren, annars känner jag igen de flesta 😊 efter praktiken åkte jag och köpte corner till mina kära kollegor på TB. Sen blev jag kvar i tre timmar haha, så typiskt mig!

Igår natt sov jag för första gången i min nya lägenhet, det känns lite ovant och konstigt men jag tror det blir bra. Har dock känt mig ganska påverkad idag av förändringen. Efter praktiken var jag på TB och jobbade och jag kände inte igen mig själv. Kände mig osäker och orolig typ. Var så känslig! Brukar inte vara så när jag jobbar. Hur som helst så gick det bra iaf. Skjutsade hem F som ursäkt för mitt beteende haha, var riktigt bitter mot han där ett tag. Näfy, hoppas det går över snart. Nu har jag landat i lägenheten men ikväll sover faktiskt Jesper här, det ska bli skönt!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0