26/12 måndag

När man inte har festat dagen innan tänker man sig att man ska vakna upp och vara superpigg, så är visst inte fallet idag 😅 Har åkt på världens förkylning såhär i julhelgen så gårdagens planer la jag på hyllan. Istället för pumpen blev det soffan och en massa avsnitt av teen wolf/greys Anatomy. Inte riktigt vad jag tänkt mig! Men det blir ju sällan som man tänkt sig.. 


Dagen innan julafton packade jag ihop mina grejer och for till Stenserum. Lagade pizza och slog in de sista paketen. Sen sov jag där i två nätter. Så skönt att få sova utan att katterna böcker mig haha! Lyckades fixa kattvakt som hälsade på dem en sväng, jättetacksam för det ☺️ 

Idag är det måndag och jag ska jobba extra för Anna vars familj åkte på maginfluensa på julafton.. Får bli vila fram tills dess och sen hoppas jag kvällen blir lugn 😊



Bamse
Alltså, kollegor ❤️❤️


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0