22/10-15

Efter att ha haft en riktigt tuff helg på jobbet och även en tuff start på veckan full med plugg så börjar det ändå vända lite sakta till det bättre nu 😊 Hemtentan är så pass klar den behöver vara innan den ska lämnas in för opponering så jag tänker ge upp den helt fram tills de har kikat på den. Så skönt!! Har skrivit på den hela veckan, plus att vi hann med ett seminarium på det igår. Lyxade dock till det med lite tacosmys hos Frida, välbehövligt som bara den! 
Fick träffa lilla Bella, världens goaste hund!! 


Så liten och go 😍
Även Zhiva var där såklart, inte träffat henne sen hon var lite typ. Jesper och jag var ju kattvakt åt henne två gånger när hon var unge 😊 

Idag skrev jag klart det sista på hemtentan som sagt va och sen dess har jag bara chillat. Fyllde i min kalender  med inbokade träningspass och la i en tvätt. Sen har jag även gjort en kycklinggryta för att få lite matlådor till mig själv 😊 Nu när träningen går så bra så är det skönt att ha lite lunchlådor hemma så det inte slutar med mackor och nudlar. Det förstör lixom träningen lite! 
Gjorde jättesimpel gryta med kyckling och wokgrönsaker. Grädde, vatten, kycklingfond, soya och peppar. 

Nu ska jag kolla på nyheterna om den där hemska attacken i skolan i Trollhättan. Sen är det CX Worx och löpband på TR som gäller. 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0