Lång och välbehövlig paus

Har tagit en liten break från bloggen. Började skriva i dagbok hemma och kände då att det blev så mycket upprepningar haha. 
Annars mår jag rätt bra och dagarna flyter på. Just nu är det den där tiden i månaden när min PMS blir som värst så förra veckan blev en del kaos med totala kraschar. Men jag vet ju anledningen iaf. Försöker ändå vara positiv för det mesta och det går rätt bra. Klarar arbeten i skolan, jobbar lite lagom och tar hand om mig. Just nu är jag dock förkyld men tror att det är på bättringsvägen. Igår tappade jag rösten för första gången sen riktigt långt tillbaka men idag sitter den där den ska igen. Så ikväll tänkte jag försöka mig på ett Bodypumppass igen! Men först ska jag till förskolan och jobba 12-16 :)

Personalfest som slutar i snöbollskrig!

Min älskade lilla kisse, den mörka till vänster :)

Redo för festen i lördags, kanonkul!

Finmat med min andra halva 

Tvåårsmiddag ❤️

Lunch med Mickan 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0