En bra dag helt enkelt

Idag känner jag för att blogga lite. Har haft en såndär superdag och det måste såklart dokumenteras! 
Frida kom till mig och vi snackade lite välbehövlig skit innan vi mötte upp Emelie och åt lunch på Guldkant. Lite shopping senare så åkte vi hem till mig och fikade på baksidan och snackade ännu mer skit. Lite dans på Wii hann vi med innan de båda lämnade mig. Jag var dock inte ensam länge då Emmis ringde och ville käka ihop. Sagt och gjort! Lax i foliepaket, potatis, sås och broccoli slängde jag ihop och det blev så gott!! Blev även lite mer dans och bara massa mys. Som jag älskar dessa tjejer!! 

Det togs inga bilder så jag slänger upp denna i repris på mina favoriter!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0