Måndag 27/10

Tiden går för fort. Oktober har sprungit förbi! Idag går vi in i vecka 44 och jag går på mitt schema på TB. Fram till årsskiftet så kommer jag jobba 57% samtidigt som jag ska klara av både skola och praktik. Det kommer bli tufft men jag är positiv till att klara av det. TB kan va riktigt jobbigt ibland men jag trivs så fruktansvärt bra så det ska bli kul som tusan! 
Något som jag dock kommer få sätta åt sidan är träningen. Jag ska självklart försöka hinna men fokusen måste såklart ligga på skola och jobb. Vardagsmotion och hälsosam mat ska dock finnas kvar så det händer lite med vikten iaf. 
Senaste veckan har jag inte tränat något alls. Feber, hosta och förkylning har satt stopp. Hostan är fortfarande kvar men annars känner jag mig mycket bättre. Tur det med tanke på hur min vecka det ut!
Måndag: TB 13-21.30
Tisdag: Fsk 9-13.30 TB 13.30-21.30
Onsdag: Skola i Kalmar 9-15
Torsdag: Grupparbete 9-15
Fredag: Skola 10.15-12 TB 13-21
Lördag: TB 6.30-14.00
Söndag: TB 14.00-21.30


Skulle inte klara mig utan min älskling


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0