Måndag 13/10

Efter en vecka med mycket jobb och skola så är det skönt att inleda en ny vecka. Även denna kommer innehålla jobb och skola dock. Men även en del träning hoppas jag! Sist jag skrev så var det vägning och mätning som gällde och det gick bra!! Hade gått ner precis som jag hoppades på så var riktigt nöjd. Hoppas det fortsätter denna vecka!

Förra veckans träning:
Måndag: Bodypump
Tisdag: Morgonpromemad 30 min
Onsdag: Morgonpromenad 50 min
               Promenad em 45 min
Torsdag: Morgonpromenad 20 min
               Actic - rygg, bicep/tricep
Fredag:   Promenad em 60 min

Helt nöjd även denna vecka. Blev ingen träning på helgen dock men det känns okej. Har både jobbat och försökt hinna träffa familjen lite :) Enligt runkeeper så fick jag ihop ca 2000 kcal bara genom mina promenader. Mycket kul!! Ska självklart försöka hålla mig på samma denna vecka.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0