Match

Jag har varit så fruktansvärt nervös inför matchen. Haft ont i magen hela dagen! Blev lite lugnare på vägen dit när jag fick sitta och prata av mig men när vi kom fram så höll jag på att dö haha. Började såklart på bänken men hoppade in efter typ en halv halvlek och vet ni vad? Det gick bra!! Självklart var jag lite efter i vissa lägen men Mimmi och Johanna styrde mig som vanligt och efter en stund så flöt det på super!! Emmas kommentar var "Det är verkligen jättekul att se dig, det är som om du aldrig har haft uppehåll!" Gissa om jag var glad?! Spelade en stund in på andra halvlek med men klev av med känningar i ljumsken. Har ju haft problem med den innan och vill InTe ha det igen. Men jag är fasen riktigt nöjd med min insats och framförallt så var det så jäkla kul!! Att det blev förlust struntar jag faktiskt helt i hehe :) Inga mål när jag var inne på planen iaf ;) 
Nåja, nog tjatat om det! 
Ska hälla i mig ett glas vatten och sen krypa till sängs med min blivande sambo. Trött som tusan!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0