Hej igen!

Hinner visst fortfarande inte med att skriva ner allt som sker haha.

I torsdags så mötte jag gruppen för att plugga inför en dramaredovisning. Vi hade bestämt oss för att läsa på inför träffen men det var det bara jag som gjort, kändes inte sådär jätteroligt precis.. Slutade iaf kl 2, plockade lite i lägenheten och åkte sen till praktiken. Tog igen tre timmar som jag missat. Det var superkul att komma tillbaka!! :) På kvällen körde jag ett pass bodypump med Sabina och sen blev vi som vanligt kvar i bilen och snackade en massa skit

På fredagen träffades vi med gruppen igen vilket gick rätt bra. Fixade ihop en PowerPoint och lite annat. När jag slutade så städade jag och Jeppe i lägenheten så vi kan ta lite bilder. Blev dock inte riktigt klara. 
Vid 6 blev vi bjudna på tacos och sen åkte jag till Emelie och spenderade några timmar där. Mycket välbehövligt måste jag säga! 

Idag vaknade jag kl 8 och kunde inte somna om. La mig istället och kollade på telefonen innan jag gick upp och gjorde frukost på sängen till Jesper. Det blev uppskattat :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men kl 14.00 ska jag iaf jobba på TB. Ska bli kul :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0