Fredag 21/3

Idag vaknade jag vid halv 8 och åkte då direkt till Actic för att känna av ljumsken. Gymmet var proppat av gamlingar så det var tur att jag cyklade, var helt omöjligt att få plats för uppvärmning. Körde lätta vikter på benmaskinerna och det kändes sådär. Så fokuserade på axlar och biceps/triceps istället. Efter ett tag så försvann de lite gamlingar så jag lyckades knipa åt mig ett löpband. Det gjorde ont när jag "tog ut stegen" så jag körde på låg nivå och istället höjde jag lutningen. Det kändes rätt okej. Men att springa är det inte talan om. 

Kl halv 11 ska jag knalla bort till Gullvivan och vara på småbarnsavdelningen och ikväll blir de god mat med min Jeppi :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0