Sen sist

Sist jag skrev så berättade jag att jag var rätt hängig och det höll tyvärr i sig ett par dagar. Stress, press och känslan av att inte riktigt veta vad som händer satte igång det tror jag. På torsdagen kändes det iaf mycket bättre så jag orkade jobba några timmar på TB mina fina kollegor bjöd på tårta i försenad present, så goa!! 
 Fredagen minns jag inte riktigt hur jag spenderade mer än att jag var hos Anna för att hjälpa henne med en tenta. Det gick superbra så nu lär hon klara den!

Lördagen var helt klart den bästa på länge! Började dagen med en PW i solen sen en dusch innan vi for till Norrköping för att kika på en massa grejer ur Harry Potter-filmerna. Det var riktigt grymt!! Köpte lite souvenirer som får påminna mig om dagen eftersom man inte fick ta kort haha. På hemvägen lämnade Nathalie av mig i Gamleby och jag for direkt vidare till Blackstad. Fick håret fixat och hade en så jäkla grym kväll!! Pricken över i var iaf att få umgås med Frida, älskade vän! 
Söndagen var riktig seg men det var det värt! Jeppe hämta mig kl 1 och då åkte vi till Stenserum, fick lite käk som bestod av nyfiskade aborrfileer, så gott! Väntade in att klockan skulle bli halv 5 och åkte sen för att hämta hem vår lilla bebis Marwin. Han bor i en bur ute på baksidan och jag är redan förälskad i han! Så vi myste med honom hela kvällen igår :)
Just nu sitter jag med en tallrik bredvid mig. Väntar på att mim broccoligratäng ska svalna lite. Provade ett nytt recept så hoppas den är god! Annars har jag tränat och städat idag och det är så kvällen kommer fortsätta! 








Lite bilder från helgen ☺️

Postat av: Frida the one and only

Haha älskar hur nykter jag ser ut på bilden 😂😂 men superkul kväll med bästa jossi 👌💖💖

2014-06-02 @ 21:30:23

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0