Kalasinbjudan

Det var en trevlig dag på praktiken! Vi planerade en samling jag ska hålla i på tisdag när "häxan" kommer och hälsar på. Spännande! Jag blev också medbjuden på kalas om nån vecka för en av pedagogerna på en annan avdelning. Väldigt kul att dom vill ha med mig trots att jag bara är där som praktikant, värmde väldigt mycket :)
Vid klockan två fick jag gå hemma snöstormen. 
Vid fyra plockade Jesper upp mig för att åka och handla och sen åt vi på Ginger med Henrik på kvällen. Väl hemma igen så spelade vi Wii innan vi la oss.

Idag vet jag inte hur dagen kommer se ut. Jesper sover fortfarande och jag har varit vaken i men än en timme. Vill göra nått kul men det är svårt att hitta på nått!! Förslag?


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0