Måndag-tisdag

Åh vilken bra dag jag hade igår! 
Först jobbade jag som sagt var. Det var endast Jenny, jag och tre ungdomar. Vi städade, åt pannkakor och när 2/3 ungdomar åkt hem så kunde vi sätta oss ner några minuter och snacka lite skit. Mycket trevligt! 
När jag slutat så åkte jag hem, fixade mig lite och åkte sen vidare med Jesper till fotbollen i Odensvi. Riktigt dålig och tråkig match tyvärr. Men istället kunde jag mysa med Lundholms lilla vovve Harry. Supersöt! Sen åkte vi till farmor när vi tröttnade. Det bjöds på fika (såklart) innan vi åkte hem. Väl hemma slängde vi ihop lite käk och kollade klart HP-filmen :)

Idag vaknade jag redan kl 6 för jag har så mycket i huvudet. Låg kvar och bara grubblade fram till 8. Mycket att tänka på just nu! 
Åkte och handlade innan jag åt lite frulle och sen åkte jag vidare till Actic. Ändrade mitt program lite med hjälp av personalen och sen körde jag igenom det. Ska se till att hålla i nu så jag ser lite utveckling! 

Just nu har vi precis käkat lite lunch. Jeppe ska snart till jobbet och då ska jag plocka upp banankartonger tänkte jag :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0