Veckan som varit

Tisdag: Gick upp rätt skapligt för att ta en långpromenad med Emmis och efter det åt vi en finfrukost ihop med Jesper. Sedan tog vi bilen och styrde till Vimmerby för att kolla vart min skola låg och även köpa lite böcker av Mikaela :) På hemvägen gjorde vi både stopp i Blackstad och Stenserum innan vi kom hem till Västervik och delade på oss. På kvällen var jag och Jesper bjudna till hans mormor och morfar så vi åt god mat och var kvar nästan till 11!

Onsdag: Jesper och jag åt en stor frukost ihop och tog sedan en sväng på VO. Intervaller stod på schemat så efter det var jag helt slut haha.. Fick spendera lite tid med mig själv efter det så jag körde lite hemmaspagrejs :) på kvällen åkte jag och Emelie till Hultsfred där vi skulle spendera natten inför Ullaredsresan.

Torsdag: Heldag i Ullared! Åkte vid 5 och var inte i Västervik fören halv 9 typ. Hittade en massa bra att ha grejer och är jättenöjd med mina köp! När jag kom hem visade jag Jesper alla nya saker och sen somnade jag väldigt fort haha..

Fredag: Tog en välbehövlig sovmorgon innan vi begav oss ut i spåret på VO igen. Jesper satte ut sin bil på blocket så han var rätt upptagen med det sen haha. På kvällen var vi på kräftskiva hos min morfar.

Lördag: Upp tidigt för att jobba! Sjukt tuff dag med massa ljud och så. Skönt att komma hem! Tog en 6km powerwalk för att rensa tankarna innan jag orkade städa och laga finmiddag till mej och pojken. På kvällen handlade vi och tog en fika hos Lotta och Mikaela.

Söndag: Upp och jobba igen! Och det är sär jag befinner mig nu. Fick en liten rast så jag ska orka hela passet haha! Är helt jäkla slut. Hoppas eftermiddagen erbjudet lite mys sen.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0