.

Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen, allt går så fort! 
Har haft en jättebra helg i Ullared sen sist. Hittade som vanligt massa bra att ha saker! Mycket till lägenheten men också lite julklappar och lir kläder till mej. Det var helt sinnessjukt mycket folk så vi nöjde oss med att mest shoppa på kvällarna och mornarna. Bästa inköpet måste vara halloweendräkten inför festen den 16e. Längtar!!

Igår hade vi en heldag i skolan 9-17 med 2 seminarier och ett grupparbete. Var supertrött men det gick okej ändå. På kvällen plockade jag med mina nya grejer, diskade och fixade mina halvdöda naglar. 

Idag har jag hittills inte gjort så mycket mer än ätit finfrukost. Ska snart göra mig iordning då jag ska jobba vid 13. Ikväll kommer jag vara den som har mest koll på TB då alla ordinarie är på kurs. Det kommer en ny tjej som aldrig varit på TB innan så det ska bli kul att vara den som har mest koll haha :) Sen vid fyra kommet Daniel också, men jag törs påstå att jag ändå kommer vara den med mest koll haha ;) Ska bli kul att jobba lite igen! 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0