Lite om allt

Bion som nathalie och jag såg i torsdags var "Känn ingen sorg" och den var så sjukt jäkla bra!! Den borde verkligen alla se!

Fredagen spenderade jag i Linköping med min fina pojk. Shoppade lite kläder men det blev också en sväng på IKEA för lite nytt till lägenheten, gött! Var helt slut efter allt gående så på kvällen spelade Jeppe och jag lite dator och såg en film.

Lördagen jobbade jag kväll på TB. Vi var bara vikarier och det var riktigt skönt. Tyckte vi fixade allt riktigt bra :) samma sak på söndagen.
När jag sedan kom hem efter söndagspasset så spelade jag dator igen. Har installerat Sims på Jespers dator så kommer nog spendera mycket tid här framöver!

Idag stack Jeppe till jobbet 05.10 och jag sov kvar. Ska bort till Antes lägenhet för att hämta lite saker då den ska flyttstädas idag. Sen ska jag hämta ett paket från Junkyard, handla och så vidare mot Stenserum :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0