Snö

Jobbet igår gick bra. Men jag fick testa mitt tålamod några gånger haha! Fick mig ett par fina rivmärken på sidorna av halsen också, men det är smällar man får ta.. Jag fick sluta kl nio så då hämtade Jesper och Jocke upp mig och så åkte vi en sväng i snöyran. Träffade Fille och Emelie bland annat :) 
Sen somnade vi hemma hos Jesper.

Idag åkte han till jobbet vid kvart i 6 och jag somnade då om. Vaknade strax innan nio och har legat och kollat igenom telefonen nu. Måste snart ta mig upp och knalla hem till mig. Lät bilen stå igår för jag tyckte att en promenad på morgonen skulle va skönt. 
Jag ska försöka hinna med lite skolarbete, skicka efter julklappar och städning idag. Får se hur det går!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0