Mysigt

Efter mycket om och men så blev det Linköping i fredags men väglaget till Åtvidaberg var inte särskilt kul. Blev bättre sen dock! Hittade tyvärr inte jättemycket så är lite besviken. På kvällen åt vi räkmacka i Stenserum och sov sen där. 

På lördagen fick vi frukosten serverad innan vi drog igång och fixade med Jespers bil. Vi bytte klädsel och drog kablar. Höll på att frysa ihjäl, inte det roligaste sättet att spendera en lördagsförmiddagen på.. Kvällen. Blev bättre då vi lagade god mat och myste framför en film med lite godis. Sen slocknade vi.

Idag blev jag väckt av Tallbacken så ikväll ska jag jobba lite, det säger jag inte nej till!! Men innan dess så ska jag väcka pojken som ligger bredvid och sover. Jag vill ha frukost!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0