❤️

Nu har jag varit borta ett tag igen. 

Filmen i torsdag var så jäkla grym! Sen fick jag somna bredvid min kära pojke på kvällen, helt okej alltså :)

I fredags träffade jag min fina grupp och vi åt julfrukost ihop, det var sjukt mysigt och tiden bara flög iväg! Men efter några timmar var jag tvungen att ge mig av och börja fixa inför kvällen. Vid 4 plockade jag upp Emelie, och sedan Frida och till sist Moa innan vi for vidare till Mickis. Vi festade till det lite och jag hade en sån sjukt bra kväll! Dock somnade vi lite för sent.

Lördagen var seg. Åkte hem från Åtvid vid 12 och började jobba vid 14. Jag var så jäkla trött hela kvällen och jag kände mig värdelös och missade massa grejer hela tiden haha :( Söndagen fortsatte sedan likadant och jag var så besviken på allt, bläää. Söndagskvällen fick jag äntligen träffa Jesper igen. Vi städade och hade ett väldigt bra snack om framtiden. Åh vad jag tycker om honom!

Måndagen spenderade jag i skolan, 10-16. Sen blev det One Tree Hill hela kvällen då jag inte kände mig riktigt på banan så att säga..

Idag har jag suttit på Campus från 9.30-15.15. Har skrivit på en jättetråkig uppgift. Får se om jag åker dit imorgon med eller om jag skippar det. Jag ska iaf äta frukost med min älskling hur som helst :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0