Tiden går fort närman har roligt

Mitt liv går i 180 nu. Har massa att göra nästan jämt, både skönt och jobbigt. Behöver stanna upp lite och andas tror jag haha. Men sen sist så har jag haft sånna jäkla bra dagar! Har bland annat spenderat några nätter i Hultsfred hos Frida och Kalle. Både förra helgen och nu i helgen. Sen har jag även hunnit med att umgås med massa vänner, en bussresa till Ullared, fixat i lägenheten med nya prylarna och spenderat några timmar med att skjuta lerduvor. Både i Fliseryd och i Gamleby. Det jag därimot inte har hunnit med är att sova med min pojk så det tänker jag prioritera denna vecka hihi.

Nu ska Jeppe och jag kolla film och mysa, bäst!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0