Fullspäckad vecka

Den här veckan är full med grejer att göra.
I måndags jobbade jag. Hade som vanligt en jättebra kväll med bästa kollegorna! Enda negativa var att jag nitade mig i fingret, det gjorde jävligt ont och jag har fortfarande öm i fingret haha..
Gårdagen började jag med lite plugg innan Moa kom över. Jag slingade hennes hår och tro de eller ej men det blev bra!! När vi var klara åkte vi till Norrköping, käkade subway och var på Twinight. Så jävla grym sista filmen var!!

Idag har jag haft 2 lektioner i skolan. Kom hem till stenserum typ halv 8, fick stå i bilkö igen, riktigt segt.. Maten stod iaf på bordet när jag kom hem så de gjorde inget att jag kom sent :)
Nu kollar jag lite OTH och värmer mig. Var ute på en lång sväng med 4-hjulingen med lillebror. Vi såg 24 små grisar och 6 stora. Dom är helt störda, man kan köra så pass nära att man nästan kan plocka upp dem!! Dom små randiga är så nedrans söta så jag funderar på att ta hem en ;)


Postat av: Bästa Erika

Vad skulle din pappa säga då??

Svar: Han skulle bli jätteglad ;)
Josefin Johansson

2012-11-16 @ 10:52:29

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0