People always leave

Ganska nyss hemkommen från fotbollen i Gamleby där jag var med Henke och Moa. Det var långt ifrån slut men vi nöjde oss med att titta på BOIFs matcher. Det gick rätt bra för dom faktiskt så det var kul :)
Just nu ligger jag och smsar med André, han behövde prata ut lite och jag ställer självklart upp! Fattar inte hur folk kan bete sig så illa mot en sån härlig kille, usch alltså!! Sjukt irriterad blir jag..

Postat av: Louise Berglind

Hej! jag tycker du är en intressant person och en ganska kul blogg att följa, jag har länge funderat på en sak. Du har många killkompisar med har du någon pojkvän ?

2012-03-25 @ 10:01:01
URL: http://louiseberglind.bloggplatsen.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0