Maskinen ba spyr i ditt face!

Idag är jag riktigt trött.
Började gårdagen med jobb. Hade lite nagellacksmålning och jag fick en beställning så nu måste jag till Norrköping och köpa lite lack haha :D Fruktansvärt fnittrig personal resulterade i många goda skratt haha. Så jäkla sköna! ;)
CVid halv 3 begav jag mej hemåt, fixade mig och sen vidare till Vederhult för att plocka upp Frida, Kalle och Christin. Vi skulle nämligen till Vena för att förfesta lite innan Metro. Strax efter halv 11 drog vi oss till Metro. Frös halvt ihjäl när vi skulle in men det var det värt. Maskinen är så jävla grymma! Dom spelade alla mina favoritlåtar så jag är supernöjd! :D Vid 2 tänkte vi åka hem men vi fick stå i världens kö där vi höll på att bli ihjälklämda av allt folk. Har nog aldrig känt mig så instängd. Det var riktigt obehagligt :s Klockan 4.15 landade jag iaf i min säng efter att ha skjutsat hem Victor och Kajsa. Det kan vara anledningen till att jag är trött haha..

Imorse när jag kom upp hade pappa gjort scones, skapligt lycklig man blir när man möts av nybakat :') Ante och jag tog en sväng för att kolla om grisarna varit framme och sen åkte jag till jobbet igen. 4 dagen i rad och det börjar kännas! Men hade iaf en mysig söndagkväll. Var bland annat på Lucia i Simhallen, spelade yatzy (som jag vann!!), käkade "buffé" och kollade julkalendern såklart! :) Älskar verkligen den, så jävla bra!
 
Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och läsa lite i mina nya skolböcker...


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0