Det är nu man känner att man lever

Herregud vad tiden går fort och jag hinner med en massa grejer. Så himla tråkigt att sommarjobbet börjar gå mot sitt slut dock, trivs verkligen bättre än bäst!

Hela förra helgen var supergrym trots att jag var besviken över att inte få åka till Örsåsa. Fredagen spenderade jag hos Henke med lite folk, vi spelade spel och hade de bra. Lördagen var jag i Vederhult typ, där det var Pubkväll. Verkligen mysig kväll med goa personer! Vaknade upp förvånandsvärt pigg på söndagen och uttnyttjade dagen till max med svampplockning och filmkväll.

Denna vecka har bestått av en tripp till Norrköping, mys med Emelie, träning, grill vid Kyrksjön och så lite jobb. Var så jäkla skönt att vara tillbaka på jobbet efter några dagar utav ledighet. Dessutom var det riktigt lugna arbetsdagar med få barn vilket ledde till att vi kunde göra roligare och fler saker.
På fredagkvällen mötte jag upp fina Nathalie för en date på Sahara. Vi avslutade kvällen på Palladium som var jättetråkigt, för lite folk!
På lördagen jobbade jag 14-21 och sen hängde jag en stund med Kajs, Lina, Amanda, Simon och Daniel innan Natti kom och mötte upp mig för att dra vidare ner på stan. Avslutade även denna dag med Palle och det var bra mycket mer folk då! Dock så var jag för nykter eftersom jag började jobba halv 7 på söndagen. Lyckades få ihop endast 3 timmars sömn men ändå har dagens jobb gått super. Tur att Tallbacken har sånna bra och påhittiga vikarier :D Just nu känner jag dock hur tröttheten kryper på. Men än kan jag inte sova, måste förbereda lite inför morgondagen först!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0