Allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

Har släpat mig in till stan för att jobba fredag kväll och lördag morgon.
Har haft nästan 2 veckors ledigt så det ska bli skönt att tjäna lite pengar igen.
Måste börja vänja mig eftersom jag går på mitt vikariat om ett par veckor :)
Fick som vanligt gå från stationen till lägenheten och med mitt skoskav var det en pina..
Inte bättre blev det när Robbin retade mej, taskig kille det där! :(
Träffade iaf Johanna och Robin en sväng, trevligt!

Igår städade jag och några andra tjejor ur laget efter marknaden i Gamleby, det gick helt okej.
Fast det är inge vidare trevligtprecis haha.
Sen gick Mickis och jag och hämtade Phille på Erneberg och gick hem till henne för att fixa lite.
Vi är typ bäst på att klippa i tyg :D

Nu: Lite käk sen cykla iväg!

Postat av: Johannahuhtula

haha, inte för att idiotförklara mig sj nu, men som ja i vilket fall kommer göra hur eller hur.

Ja fatta inte va du mena me att du träffade Robbin me två "ben".... Hahaha!!! ja bara tänkte för mig sj "alla har väll två ben?" men sen när ja satt på åhmans så fatta ja va du mena, Robbin me två "b:en" hahaha, fail på mig sj.

2011-09-30 @ 22:52:49
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0