16 september 2011

Fortfarande i Moas lägenhet.
Hon har gått till skolan men jag börjar inte jobba fören kl 13 så jag får sitta här ett tag till.
Det värsta är att hon inte har någon tv haha.
Tack och lov har hon ju iaf datorn här, och även Twilightserien, funderar på att börja läsa den igen!
Lite uppladdning inför filmen i November :D

Ikväll ska jag ta bussen hem för imorgon ska jag ut på äventyr!
Mamma ska köra ut mej till Grönäng och därifrån bär det av till Helgesbodagen med Kajsa, Jennifer, Anton och Joakim.
Har velat veta hur det ser ut där så det ska bli kul! :)
Får se sen om jag stannar i Grönhult/Grönäng sen efteråt eftersom det är fest på kvällen.
Hur som helst så spår jag en riktigt awesome dag/kväll med sköna människor!

Glömde nämna, jag har världens finaste "flickvän" <3


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0