You'll be replaced by something typical

Gårdagen bjöd på väldigt mycket!
Till att börja med var vi 11 pers som bowlade vi i Gamleby, gick väl sådär.. Men kul som fan var det! :) Sen drog vi vidare till Masken och Cindy en sväng, fifaspel och rallyspel blev det där. Stannade dock inte så länge utan åkte till Costas och sen in till Åhmans. Och efter det behöver jag inte dra upp mer.. 
Natten har varit förjävlig med frossa och dunkande huvudvärk, inte på grund av alkohol, så jag vet inte varför egentligen? Några timmars sömn blev det iaf och en ordentlig frukost väntade när jag vaknade.

Dagens planer är att åka till Åtvidaberg(??) och ikväll är det fest i Blackstad! :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0