Sudda bort dom som hugger dig i ryggen

Hur jag mår? Jo det är bättre.
Igår spelade jag lite fotboll som gick åt helvet, alltså förlust..
Hade skitont i magen igår inför fotbollsmatchen, de höll i sej hela matchen, fy.
Insåg även att mitt skoskav är riktigt trevligt, love it :')
På kvällen åkte jag in till Västervik och umgicks med Moa, Makki och Anton.
God mat, fika, film och bara prat, de beste!
Pratade med ett par pojkar som jag trodde var sura men de va dom icke, de känns bra!

Idag har jag varit på körskolan och klarat en fas med Mickisen.
Snart ska jag nog möta Moa, vi ska ner på stan en sväng :)


Jo, jag ser dom men jag bara väljer att se förbi 
Kan inte låta dom stjäla min energi
Nej, om nån vill hålla ner dig och se dig vissna 
Så använd deras hat som en gnista




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0