I am cool

Inatt sov jag närmre 10 timmar, missade till och med att jag fick 3 sms och jag brukar ALLTID vakna av sms. Men jag var helt utmattad igår kväll efter en heldag på ALV med jobbet och så. Jag jobbade över 1,5h så jag jobbade alltså 06.30-16.00. Större delen av dessa timmar var jag (och två personal till) tvungen att ha full koll på 6 barn varav 3 alltid ville åt varsitt håll. Inte lätt ska ni veta!
Annars var ALV skitmysigt! Vi kollade Emil-teater, Pippi-teater, var i Mattisborgen, kollade på djur med mera.
Lite bilder  kommer en anna dag :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Låter som en riktigt härlig dag! :)

2011-10-31 @ 18:26:01
URL: http://adaras.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0