Shine a light on her

Två redovisningar i Människor i behov av stöd är nu avklarade och avbockade på min långa lista med plugg och annat jobbigt. Bra jobbat Josefin!
Det har faktiskt varit en okej dag i skolan. Gick ner på stan med Madde, Kajsa och Frida då vi egentligen har projektarbete eftersom vi är klara med det. Fick med mig en ring från Lindex :) Åt också årets första kulglass, mums!

Sen har jag ringt några samtal som resulterade i att jag nu ska jobba några timmar på måndag, bra med pengar! Fixade även så att jag ska kunna vara med första dagen på fotbollsskolan i sommar. Har varit lite deppig över att jag inte kunde så nu är jag glad igen! :) Längtar redan efter att få lära ut lite fotboll till skitungarna :)
Här är ett par bilder från varje år som jag varit ledare - så kul!

Simon och Daniel 2008

Mitt lag 2008

Mitt lag 2009

Tvillingarna 2009

Max och BP 2010

Min och Martinas grupp 2010


Postat av: annatrillaa

synd att man inte är gjord av pengar-.- huhu!

åh vad mysig den sista bilden var haha :D

2011-05-19 @ 22:34:43
URL: http://annaalden.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0