All night

Jag har visst inte varit så aktiv här i veckan som varit men så blir det ibland :)
Jag har umgåtts med mina fina vänner och då blir det inte så mycket tid för datorn kvar.

I Onsdags var Elin och Rasta hos mig och Moa. Vi fikade, snackade och Moa färgade Elins hår. Mysigt!
I Torsdags var jag i både Blackstad, Gladhammar och Källsåker. Slå den om ni kan! Min finaste Frida har fixat körkortet så det var anledningen till våra besök på helt olika platser ;) Avslutade den kvällen med Cornermat med mina fina klasstjejor och teater på Bryggaren. Figge som är med i Let's Dance var med i den!
Igår drog jag, Paula, Kajsa och Linnea på en spontan tripp till Linköping. Gick lite på Ikea och lite andra affärer. Jag höll dock i pengarna denna gång, stolt!

Idag är jag hemma i skogen med familjen. Vi ska käka plankstek och fruktsallad, möms!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0