Och fast jag bara vill glömma så handlar alla mina låtar om dig

Igår gick jag i skolan till 11 ungefär. Skapligt lagom! Efter skolan följde jag med Moa till körskolan, de är så fruktansvärt tåkigt.. Kommer aldrig få de där körkortet alltså xd Sen handlade vi lite inför kvällen då Amanda och Marcus var hos oss :)
När dom gick hem så gick Moa och jag ner på stan. Först satt vi på Räken med Johan, Makki och en skitfull Claes som hade tagit studenten! Sen kom Kajsa och Natha och då satt vi på Sahara och Simson. Älskade Elin kom förbi en sväng med, har saknat henne! När Kajsa och Natha bestämde sej för att dissa oss för några pojkar så gick vi hem haha ;)

Ikväll ska jag va nykter men fan så kul jag ska ha ändå!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0