Kväll i Grönäng

Igårkväll när Moa slutade jobba så tog vi två, Simon och Tobbe bilen till Grönäng för att hälsa på Joakim som var ensam hemma. Vi käkade tacos och kladdkaka (den jag bakade hihi). Blev en hel del mys med Jockes söta små vovvar också, och jag föll för Chippen. Tänkte nästa ta me han hem! Jag vill också ha hund :( Önskade att jag hade haft kameran med mej!! Nåja det kommer nog fler chanser.
På kvällen tittade vi på Johan Falk filmen som gick på fyran. Tyckte dock inte att den var så jättebra..
Klockan 12 ungefär landade jag i sängen hemma i Stenserum, de var behövligt. Började tydligen bli lite småsur ;)

Snart kommer farmor hit, hon ska laga våfflor till mej och ikväll kör hon mej till bussen. Jobb imorgon 06.30-13.45!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0