Bye happiness

Ja vad ska man säga om gårdagen? Tror jag får fundera lite och istället börja med fredagen då vi hade överraskningsfest för Viktor framme i Odensvi. Hade en urgrym kväll trots att det blixtrade så in i helvete! De bjöds på god mat och jag hade sjukt trevligt! :) Sen att det gick lite snett när vi hade dragit hem får man se bort ifrån.. Grattis i efterskott Torsten!

Och så till gårdagen då. Hade planerat lite kubb och grill här hemma hos mej men vissa förstår visst inte att man inte behöver supa ner sej JÄMT. Äldst på festen men beter sej som en liten P12a. Kul kille :))) Nåja, alla andra var trevliga iaf :) Men den där nedrans Kringel drog hem med mina solbrillor, gråter lite.. 

Idag ska jag jobba 14-21.30 så snart ska jag ta tåg in till stan. Kult att gå från stationen till Viborg för att sedan cykla från Viborg till TB..


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0