Skriver av mig lite

Just nu far det runt en väldigt massa tankar i mitt huvud. Jag har jättemycket att tänka på, men samtidigt känner jag mig så tom på något vis. Har ingen aning om hur det där går ihop sig.
Jag har även kommit in i en såndär jobbig period där jag bara vill krypa ner under täcket och gömma mig för alla. Vill inte visa mig bland folk för att det känns som om alla ser ner på en. Jag behöver mycket bekräftelse, få veta att någon finns där. Jag öppnar mig inte för vem som helst.
Ibland känns de som om vissa tar mig för givet, det är jobbigt.

Jag bygger upp en fasad. Blir arg fast jag egentligen inte har någon anledning. Bara för att skydda mig själv från andra känslor som kommer upp till ytan och som jag helst skulle vilja stoppa i en lliten ask och kasta iväg.
Allt sitter i huvudet. Bara jag kan få bort skiten. Men det är inte alltid så lätt som vissa tror. Ingen klarar sig ensam, jag klarar mej inte ensam. Alla behöver ha någon att kunna luta sig mot när det blåser. Jag behöver er.


Tvungen att skriva av mig. Översvämming i hjärnan snart!
De sista dagarna har jag varit dålig på att uppdatera men jag har helt enkelt inte orkat. Att inte kunna sova på nätterna har den effekten. Får se hur det blir framöver.

Nu ska jag göra något kul, ni kan ju skicka ett sms.

puss

Postat av: linda

sv: aha, sjukt fint var det iallafall. :)

2010-09-17 @ 17:23:12
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0