Hur man än lever är alltid upp till var och en, men tänk på konsekvenserna som kommer sen

Måndagar börjar alltid lika segt. Först Matte B och sen psykologi. Jag har iaf bytt bok i matten nu till en enklare och så har jag lyckats komma ifatt lite. Inte skippa några fler mattelektioner nu, det är en sak som är säker!
Har även gjort mitt svenskaprov nu. Det tog typ en timme och jag skrev som en galning. Får jag inte VG så kommer jag gråta lite..
På projekterbetet så åkte Paula, jag, Madde, Frida och Kajsa ner på stan. Att få plats fem pers i Paulas lilla minicab är inte så värst lätt haha.
Efter de så åkte Moa och jag och handlade på Willys, vi lagade lax till middag, supergott!
Jag hann också baka lite muffins, diska och plocka lite. Nu ska jag fortsätta plocka så det ser någolunda okej ut imorgon då Anton, Makki och Adde kommer hit och käkar lite :)

Hare gött


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0