Vimmerby

Idag var jag i Vimmerby med mamma som jag nämnde igår. Jag hittade ett par svarta byxor på Cubus och ett par inneskor till fotbollen. De är från Adidas och är typ lila, riktigt snygga! Jag skulle fota dem men kameran dog för batteriet var slut (n) Hann iaf få en bild på mina ny skor jag köpte igår i Västervik så jag lägger bara upp den bilden :)
Mamma har betalat 3par skor till mig nu så jag är lite glad haha :)


499:- på Skokällarn i Västervik


Postat av: linda

sv: jag köpte den på ekohallen i jönköping. men de finns i många smyckesaffärer. guldfynd kanske? ah, såna du fattar (a)

2010-11-03 @ 17:00:35
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: Frida

har vi likadana byxor med nu eller? haha

köpte ett par svarta jeansleggings där när jag köpte jackan ;)

2010-11-04 @ 13:46:29

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0