tänk inte på mig

Grym förfest i min lägenhet. Var typ 15 pers eller nått, trillade in några fler än vad jag trodde men de var bara kul :) Vid halv 8 gick vi till stationen och tog bussen till Ankarsrum. Festen där var riktigt seg. Självklart fanns det många roliga tillfällen och man pratade med mycket nytt folk men när folk ska börja slåss så går det för långt. Det kom ett antal poliser men inget större bråk bröt ut. Sista timman sög hårt men jag överlevde och åkte med bussen till stan vid 1. Drog då på "efterfest" hos Anton men de var inte så mycket fart där, vi chillade istället. Väldigt skönt! Kl 4 landade jag i min varma säng, UNDERBART!

Segt att gå upp imorse men vi lyckades och nu sitter jag hemma i Stenserum. Ute är det snöigt och kallt så jag sitter framför tvn och kollar på Disney Channel :)



måste glömma och gå vidare


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0