Nu är jag lessen, besviken och arg. Jag vet inte riktigt vem jag är. Och jag vet verkligen inte vem som är mina vänner. Jag vet inte vem jag kan lita på och tydligen litar ingen på mig. kul.

Idag skulle jag ha gått på bio men jag fick fetingdissen eller nått? roligt.

jag är tydligen störd i huvudet också, kul att höra det från dig

nu ska jag sova bort en del av mitt liv, det är skönt, ni borde testa.

Postat av: Erika

JA kommer alltid att vara din vän o jag kommer alltid att lita på dig!

Du ska veta JJ att utan dig skulle jag inte stå här idag! <3

2010-06-30 @ 01:39:05
Postat av: E l l i s

Grattis, du har vunnit fototävlingen i min blogg!

Från och med idag får du en veckas länkning i min blogg :)

2010-06-30 @ 15:18:11
URL: http://elliinorljung.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0