Helt klart!

Jag har av någon konstig anledning fullt upp jämt och ständigt. Men jag trivs superduper med det :)
I tisdagskväll åkte jag in till stan igen för att mysa med Elin, vi käkade pepparkakor men ingen glögg, för det fick vi inte köpa xd Tobbe, Mickis, Anton och Igge kom också sen :))
På onsdagkvällen åt jag julbord nere på HR med halva släkten. Hur mysigt och gott som helst, credit till folket där :)
Efter det gick jag, brorsan och kussen till Tobbe där även Simon, Rasta och Elin var, sen kom Igge också såklart :D
Igårkväll la jag mig direkt när jag kom hem från praktiken eftersom jag började vid halv 7 imorse. Det är dock inte lika segt att gå upp så tidigt längre, man vänjer sej.
Snart ska jag gå till skolan och käka med folket. Åker hem till Stenserum vid halv 1. Ska servera i Odenskans ikväll och imorgon ska jag till Linköping och sen äre fest hos Simon. Spår en bra helg helt klart :D


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0